Ajax-loader

Az Irrational Games csapata mindig is szerette az általuk választott műfaj korlátait, határait feszegetni, nem ritkán kitolni: az 1997-es System Shock volt az a játék, amely olyan szintű komplexitást varázsolt a belsőnézetes lövöldözés köré, hogy azt a mai napig példaértékűnek mondják azok, akik akkor és ott olyan szerencsések voltak, hogy játszhattak a játékkal. A 2007-es Bioshock bár ezt a komplexitást nem akarta ismét teherként a vállára venni, azért ettől függetlenül egy szabadabb, történetileg igen nyomasztó, és hihetetlenül egyedi játéknak számított. Ezt leginkább a horrorisztikus, lerobbant, a pusztulás szélén táncoló víz alatti városnak és a különleges ellenfeleknek kösznhetjük… azoknak az ellenfeleknek, amelyek egyikét most a Bioshock 2-ben magunk fogunk megszemélyesíteni. A Bioshock 2 egy alternatív múltban játszódik, egészen pontosan 1970-ben, nagyjából tíz évvel az első Bioshock történései után. A helyszín pedig nem más, mint Rapture városa – a játékban a legelső, szabad akarattal rendelkező Big Daddy-t (hatalmas páncélos óriás, aki fizikai erejére és sebzésére támaszkodva érvényesíti érdekeit, és védi a plazmidokat gyűjtő Little Sister-eket, akiknek védelmében mozgósítják őket. Egy évtizedes mélyálomból felébredve tehát azon kapjuk magunkat, hogy a város a pusztulás szélén van, a hatalmon lévő Sofia Lamb pedig halálos Big Sister-ek tucatjait alkalmazza az erő megtartásának érdekében: szabad akaratunkat mi ezúttal tehát arra használjuk fel, hogy megtaláljuk elveszett Little Sister társunkat, és hogy felszabadítsuk a várost a rémuralom alól. A Bioshock környezete tehát továbbra is a víz alatt lesz – emiatt pedig adja magát a kékes, zöldes, sötét színekben pompázó látványvilág, a nyomasztó csövekben mászkálás érzése, és a nagyjából behatárolt mozgástér, ahol a szabadon mászkálás mellett azért mindig tudni fogjuk, hogy honnan jöttünk és hová tartunk. A Bioshock első részében megismert plazmidok ( a különleges energiaforrást megannyi speciális képességre használjuk fel, a telekinézistől kezdve a komolyabb “varázslatokig” ) és Vita Chamberek ugyanúgy visszatérnek majd, mint a már ismert ellenfelek – és a leghalálosabb riválisaink a Big Sisterek lesznek majd, amelyek érkezését az általunk megmentett Little Sister-ek valamelyike jelezni is fogja, hogy még időben felkészülhessünk a harcra vagy biztonságosabb helyet keressünk magunknak. Kapható Xbox 360 és PS3 konzolokra!

Kapcsolódó játékok

Értékelések

Swappy értékelés
-/5

Statisztika

-
átlagos pontszám
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 cserélt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk
0
lezárult rukk

Címkék

Nincsenek címkék.

Kategóriák