Ajax-loader

bioware játékai a Swappygame-en


Mass Effect 2
PC
Ehhez a játékhoz nincs leírás, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dragon_age_origins_cover
0

Dragon Age - Vérvonalak
PC
Ehhez a játékhoz nincs leírás, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dragon Age Awakening
PC
Ehhez a játékhoz nincs leírás, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Daoboxcover_xbox360
0

Dragon Age: Origins
XBOX 360
A Bioware a konzolos játékosok számára leginkább a Knights of the Old Republic, újabban pedig a Mass Effect játékok elkészítőit jelenti – azt azonban viszonylag kevesen tudják, hogy részben ők is felelősök a pc-n a 90'es évek legjobb szerepjátékának titulált “Baldur's Gate”-ért. A csapat bár az elmúlt évtizedben is ugyanúgy az egyszemélyes szerepjátékokra fókuszált, gyakran kapták a kérdést: mikor térnek vissza a Baldur's Gate mítoszához? A Forgotten Realms világán játszódó játék a jogi problémák miatt hivatalosan hasonló névvel megjelenő újabb utódot nem kapott, nem kaphatott a Bioware-től: a jogok nélkül tehát alkottak egy saját világot, ami megfelelő lesz a “trónörökös” számára. Ez lenne a Dragon Age: Origins. Klasszikus szerepjáték a Baldur's Gate nyomdokain, de a modern igényeknek és stílusnak megfelelve. A Dragon Age: Origins elsősorban tehát szerepjáték. Ez azt jelenti, hogy a karakterválasztás megadatik nekünk – a különböző fajok és “szakmák” leginkább azt fogják meghatározni, hogy milyen csomagot viszünk magunkkal a játék világába – az asztali szerepjátékot ismerők számára ez az úgynevezett Előtörténet lesz. Akármilyen karaktert is válassszunk, az előtörténet meghatározza majd, hogy a világban lezajló eseményekhez milyen formában viszonyolunk, és az is többek közt ehhez köthető, hogy az úgynevezett NPC-k, a nem játékos karakterek, a küldetéseket adó figurák, a boltosok, más harcosok hogyan viszonyulnak majd hozzánk. Ez persze csak az első fele a dolgoknak – a Bioware ugyanis jó szokásukhoz híven rengeteg párbeszédet, párbeszéd-lehetőséget helyezett el a játékban. A japán szerepjátékoktól eltérően itt nem lehet és nem is érdemes megpróbálni gyorsan áttekerni a szövegeket – a párbeszédek itt valóban azok, és nekünk szinte mindig több lehetőség közül kell kiválasztanunk a stílusunkhoz illő reakciót. Az általunk megadott válaszok pedig új irányba terelhetik a történetet, új barátokat és új ellenségeket teremthetnek attól függően, hogy hogyan is reagálunk. Ez a Dragon Age lényege, és ebben hasonlít leginkább a Bioware korábbi játékaira – konzolon leginkább a Mass Effect az, ami szóbajöhet. A játék körítése tehát a rengeteg átvezető animációban, helyszínben, elképeszt? hosszúságban (ötven, hatvan óra a leggyorsabb végigjátszásra is), küldetésekben és mellékküldetésekben rejlik – de egy fontos összetevőről még nem esett szó. Ez pedig a Rendszer, a játék lelke. A Bioware jogi hercehurcák miatt elesett attól a jogtól, hogy a Dungeons and Dragons harcrendszerét és/vagy annak egy világát használja, így nem csak hogy saját világot alkotott, de saját harcrendszert is kialakított. A csapat-alapú szerepjátékban három fő kaszt (mágus, harcos, tolvaj) található, mindhárom szakma vagy ha úgy tetszik, hivatás, a későbbiekben egészen sok irányba mozdítható el, finomítható – így össze sem lehet hasonlítani egy gyógyításra szakosodott mágust azzal, aki csak a pusztító mágiák használatára tette fel az életét, a hasonlatokat pedig napestig sorolhatnánk. A harcrendszer emlékeztethet a Baldur's Gate-re, ahol valós időben zajlanak az összecsapások, mi pedig bármikor megállíthatjuk az eseményeket, hogy az újonnan kialakult szituációkra megfelelően reagáljunk. A csapattagoknak egyszerűbb parancsokat, útmutatásokat adhatunk azzal kapcsolatban, hogy hogyan harcoljanak, a kiválasztott szereplőt pedig teljesen szabadon mozgathatjuk – a könyebb csetepatékban nincs akkora teher vállunkon, míg a későbbiekben alaposan meg kell fontolnunk, hogy kivel, mit és mikor csinálunk, különben a halál vár ránk. A játék két nehézségi fokozatot kínál, az első talán túlzottan is könnyű, a második pedig az átlagosnál is nehezebb – így azok, akik a történetért játszanak csupán, azok értelemszerűen választhatják a könyebb utat, akik pedig nem csak hogy hosszú, de nehéz kalandra számítanak, azoknak érdemes a másodikat ajánlani. A Dragon Age távol áll a tökéletes játék fogalmától. A grafikus motor leginkább a pc-re lett kialakítva, így a konzolos változatokon jól láthatóan butítani kellett, a látvány tehát elmarad az idei évben látott legjobb játékoktól, és a néhol eltúlzott brutalitás ( a karaktereket néha beborító vérrel együtt) pedig inkább viccesre sikeredett, mint “komolyra” - ettől függetlenül a játék tartalmaz mindent, ami egy vérbeli egyjátékos szerepjátékhoz kell. Hosszú, mélyen kidolgozott történet, elágazásokkal és mellékküldetésekkel, egy újrajátszásra bíztató harcrendszerrel és sok választással; izgalmas és ha akarjuk pörgős, ha akarjuk lassan haladó, megfontolt harcokkal. A Bioware ismét kitett magáért, és bár nem a Mass Effect újító, cinematikus élményt nyújtó irányába haladt, hanem inkább visszanyúlt a klasszikus szerepjátékos gyökerekhez, egy alaposabb ismerkedés után nyugodtan mondhatjuk, hogy a Dragon Age minden ízében minőségi, páratlan tartalommal bíró szerepjáték lett.

Dragon Age: Origins
PS3
A Bioware a konzolos játékosok számára leginkább a Knights of the Old Republic, újabban pedig a Mass Effect játékok elkészítőit jelenti – azt azonban viszonylag kevesen tudják, hogy részben ők is felelősök a pc-n a 90'es évek legjobb szerepjátékának titulált “Baldur's Gate”-ért. A csapat bár az elmúlt évtizedben is ugyanúgy az egyszemélyes szerepjátékokra fókuszált, gyakran kapták a kérdést: mikor térnek vissza a Baldur's Gate mítoszához? A Forgotten Realms világán játszódó játék a jogi problémák miatt hivatalosan hasonló névvel megjelenő újabb utódot nem kapott, nem kaphatott a Bioware-től: a jogok nélkül tehát alkottak egy saját világot, ami megfelelő lesz a “trónörökös” számára. Ez lenne a Dragon Age: Origins. Klasszikus szerepjáték a Baldur's Gate nyomdokain, de a modern igényeknek és stílusnak megfelelve. A Dragon Age: Origins elsősorban tehát szerepjáték. Ez azt jelenti, hogy a karakterválasztás megadatik nekünk – a különböző fajok és “szakmák” leginkább azt fogják meghatározni, hogy milyen csomagot viszünk magunkkal a játék világába – az asztali szerepjátékot ismerők számára ez az úgynevezett Előtörténet lesz. Akármilyen karaktert is válassszunk, az előtörténet meghatározza majd, hogy a világban lezajló eseményekhez milyen formában viszonyolunk, és az is többek közt ehhez köthető, hogy az úgynevezett NPC-k, a nem játékos karakterek, a küldetéseket adó figurák, a boltosok, más harcosok hogyan viszonyulnak majd hozzánk. Ez persze csak az első fele a dolgoknak – a Bioware ugyanis jó szokásukhoz híven rengeteg párbeszédet, párbeszéd-lehetőséget helyezett el a játékban. A japán szerepjátékoktól eltérően itt nem lehet és nem is érdemes megpróbálni gyorsan áttekerni a szövegeket – a párbeszédek itt valóban azok, és nekünk szinte mindig több lehetőség közül kell kiválasztanunk a stílusunkhoz illő reakciót. Az általunk megadott válaszok pedig új irányba terelhetik a történetet, új barátokat és új ellenségeket teremthetnek attól függően, hogy hogyan is reagálunk. Ez a Dragon Age lényege, és ebben hasonlít leginkább a Bioware korábbi játékaira – konzolon leginkább a Mass Effect az, ami szóbajöhet. A játék körítése tehát a rengeteg átvezető animációban, helyszínben, elképeszt? hosszúságban (ötven, hatvan óra a leggyorsabb végigjátszásra is), küldetésekben és mellékküldetésekben rejlik – de egy fontos összetevőről még nem esett szó. Ez pedig a Rendszer, a játék lelke. A Bioware jogi hercehurcák miatt elesett attól a jogtól, hogy a Dungeons and Dragons harcrendszerét és/vagy annak egy világát használja, így nem csak hogy saját világot alkotott, de saját harcrendszert is kialakított. A csapat-alapú szerepjátékban három fő kaszt (mágus, harcos, tolvaj) található, mindhárom szakma vagy ha úgy tetszik, hivatás, a későbbiekben egészen sok irányba mozdítható el, finomítható – így össze sem lehet hasonlítani egy gyógyításra szakosodott mágust azzal, aki csak a pusztító mágiák használatára tette fel az életét, a hasonlatokat pedig napestig sorolhatnánk. A harcrendszer emlékeztethet a Baldur's Gate-re, ahol valós időben zajlanak az összecsapások, mi pedig bármikor megállíthatjuk az eseményeket, hogy az újonnan kialakult szituációkra megfelelően reagáljunk. A csapattagoknak egyszerűbb parancsokat, útmutatásokat adhatunk azzal kapcsolatban, hogy hogyan harcoljanak, a kiválasztott szereplőt pedig teljesen szabadon mozgathatjuk – a könyebb csetepatékban nincs akkora teher vállunkon, míg a későbbiekben alaposan meg kell fontolnunk, hogy kivel, mit és mikor csinálunk, különben a halál vár ránk. A játék két nehézségi fokozatot kínál, az első talán túlzottan is könnyű, a második pedig az átlagosnál is nehezebb – így azok, akik a történetért játszanak csupán, azok értelemszerűen választhatják a könyebb utat, akik pedig nem csak hogy hosszú, de nehéz kalandra számítanak, azoknak érdemes a másodikat ajánlani. A Dragon Age távol áll a tökéletes játék fogalmától. A grafikus motor leginkább a pc-re lett kialakítva, így a konzolos változatokon jól láthatóan butítani kellett, a látvány tehát elmarad az idei évben látott legjobb játékoktól, és a néhol eltúlzott brutalitás ( a karaktereket néha beborító vérrel együtt) pedig inkább viccesre sikeredett, mint “komolyra” - ettől függetlenül a játék tartalmaz mindent, ami egy vérbeli egyjátékos szerepjátékhoz kell. Hosszú, mélyen kidolgozott történet, elágazásokkal és mellékküldetésekkel, egy újrajátszásra bíztató harcrendszerrel és sok választással; izgalmas és ha akarjuk pörgős, ha akarjuk lassan haladó, megfontolt harcokkal. A Bioware ismét kitett magáért, és bár nem a Mass Effect újító, cinematikus élményt nyújtó irányába haladt, hanem inkább visszanyúlt a klasszikus szerepjátékos gyökerekhez, egy alaposabb ismerkedés után nyugodtan mondhatjuk, hogy a Dragon Age minden ízében minőségi, páratlan tartalommal bíró szerepjáték lett.

Mass-effect-3-xbox-360-collectors-edition-gyujtoi-kiadas_1058_640x0.fill
Mass Effect 3 XBOX 360
0

Mass Effect 3 - Collectors Edition
XBOX 360
Végéhez közelednek Shepard parancsnok kalandjai, melyhez a befejező felvonást, ismét a Bioware fejlesztőcsapata készítette. Az új részben Shepard figyelmeztetését teljesen figyelmen kívül hagyják a földön, így teljes nyugalomban érkeznek meg a Reaper-ek, majd szimplán legyalulják bolygónkat. Természetesen itt nem állnak meg, mert ez csak 1 állomása volt hadjáratuknak, így ismét Shepard kezében lesz a világ sorsa. Az új játékban ismét rengeteg döntési lehetőségünk lesz, melyek befolyásolják a játék további kimenetelét. Az RPG vonulatot háttérbe szorítva ezúttal az akcióé és a TPS-é a nagyobb szerep, természetesen nehezebb fokozaton azért visszaköszönnek az RPG elemek. Légy újra része, a világ egyik leggyönyörűbb sci-fi játékának, melynek epikus története és kidolgozott játékmenete garantáltan magával fog ragadni!

Platformok

Kategóriák