Ajax-loader

Virtuos játékai a Swappygame-en


Batman: Arkham Asylum
XBOX 360
Batman egy igazi Legenda. A Detective Comics képregénysorozatban (amely egyébként névadója magának a kiadónak, a DC-nek is) debütáló "denevérember" figurája 1939-ben debütált, és az elmúlt hetven évben hatalmas népszerűségre tett szert. Saját képregényszériája több, mint 600 epizódot élt meg, megannyi rajzfilm, tévésorozat, hat különböző mozifilm is készült belőle, alakjához pedig képregényíró-legendák tettek hozzá eszméletlenül sokat. A köztudatba a Batman Begins és a Batman: Dark Knight segítségével került be újra Bruce Wayne, és így vált lehetővé, hogy egy komoly költségvetésű játék is készüljön Batman főszereplésével: a Batman: Arkham Asylum. Nagyon fontos már most, az ismertetőnk elején leszögezni, hogy a Batman: Arkham Asylum nem a legendás Grant Morrison (New X-men, Batman RIP, Arkham Asylum) hasonló című kötetét dolgozza fel. Nem, ezúttal egy teljesen új, saját lábakon álló darabról van szó, saját történettel. Az Arkham Asylum kezdetekor épp sokadszorra fogjuk el és szállítjuk Jokert, a nagy nemezist a Gotham City szigetén lévő elmegyógyintézetbe, az Arkham Asylum-ba. A probléma ott kezdődik, hogy Harvey Dent segítségével Joker azelőtt kiszabadul, hogy elérne cellájába, Batman és Gordon pedig a szigeten ragad, nagyon, nagyon sok kiszabadult és dühös fogyollyal, "beteggel". Joker bombákat helyezett el a városban, amelyek robbannak, ha bárki megpróbál bejutni - éppen ezért csak és kizárólag magunkra számíthatunk a benti harcban. Batman természetesen kialakította magának a kis barlangot, ami bár nem akkora, mint a Wayne-kúria alatt elhelyezkedő, a filmekben már látott óriási helyszín, de arra megfelelő, hogy ideiglenes menedéket nyújtson a szigeten szabadon bóklászó gonosztevőkkel szemben. A Batman Arkham Asylum a definitív konzolos képregény-adaptáció szeretne lenni, ennek megfelelő hozzáállással fejleszti a Rocksteady Studios. Adott az Unreal 3-as motor, egy veterán képregény-író (Paul Dini), a Wildstorm designerei - és a DC/Warner anyagi és szakmai támogatása. A Batman AA olyan típusú játéknak igérkezik, mint a Bioshock, a Dead Space, vagy éppen a Resident Evil 4/5 különös egyvelege. Adott ugye egy beteges, sötét helyszín - a zárt elmegyógyintézet, és adott egy rakás, Batman vérére szomjazó elmbeteg ember. És vagyunk mi. Ami garantált, az az, hogy legalább annyira fogunk aggódni Batman testi és lelki épségéért, mint a sajátunkért - főleg akkor, ha éjszaka, egyedül, megfelelő hanghatások mellett játsszuk majd a játékot. A harc természetesen hangsúlyos a játékban - de fontosabb felmérni és felismerni helyzetünket, használni Batman megannyi különös eszközét, "bigyóját", hogy annak megfelelően használjuk ki a terepet és adottságainkat. Az Unreal 3 motor garantálja a káprázatos grafikát - amelyet jelen esetben nagyon sötét, nagyon nyomasztó helyszínek képében láthatunk majd. A képregényírók, a designerek megtesznek mindent, hogy leginkább képregényes, sötét, borús hangulatot teremtsenek - a játékmenetre kitűzött célok, példák pedig garantálják, hogy ez nem egy iksz plusz egyedik képregény-adaptáció lesz. Akik kipróbálták, mind azon a véleményen voltak, hogy EZ az eddigi legjobb adaptáció, a legfelnőttebb és legkomolyabb kaland, amelyeben Batman-nek a konzolokon része volt. Ha csak egy kicsit is fogékonyak vagyunk a témára, akkor nem szabad kihagyni. Kapható Xbox 360 és PS3 konzolokra!

Platformok

Kategóriák